Czas realizacji
Zwroty i reklamacje
Pracownia Wolno to jednoosobowa działalność, w której ja odpowiadam za wszystkie etapy: od pisania newslettera, strony internetowej i social mediów, księgowanie płatności, przez testowanie materiałów, projektowanie i szycie, po wysyłkę produktu. Dlatego szczerze mówię o wszelkich zasadach, które obowiązują Ciebie jako Klientkę i mnie jak Sprzedawcę. Oto kilka z nich.
MOJE ZASADY
Znajdziesz tu wszelkie dokumenty pracowni, regulamin zakupów i zwrotów. Jeśli masz pytania- napisz do mnie maila na kontakt@wolnopracownia.pl lub poprzez formularz na dole strony.
Regulaminy
Aleksandra Perczak
Pracownia odzieży autorskiej
Aleksandra Perczak
kontakt@wolnopracownia.pl
Czas realizacji zależy od aktualnej ilości zamówień. W przybliżeniu wynosi on 20 dni roboczych, tj 4 tygodnie. Staram się uszyć Wasze ubrania najszybciej, jak to tylko możliwe, jednak moja praca zależy również od pracy hurtowni i dostawców. W okresie zwiększonego zainteresowania czas realizacji może się wydłużyć, o czym zawsze informuję. Pamiętaj, że rzeczy, które tworzę, to prawdziwe rękodzieło- projektuję je i szyję z wielką dbałością o detale. Przy takiej pracy konieczna jest odrobina cierpliwości. W zamian obiecuję najwyższą jakość wykonanych produktów, abyś czuła się wyjątkowo pięknie i wygodnie.
Prawo do zwrotu towaru to prawo do odstąpienia umowy. Wyjątki od odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazane są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Z artykułu tego możemy się dowiedzieć, kiedy nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy. W naszym przypadku zastosowanie będzie miał pkt 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Ubranie szyte na miarę, według preferencji kupującego, jest przedmiotem personalizowanym, stworzonym według specyfikacji konsumenta. W tym przypadku zwrot towaru nie jest możliwy.
Jeśli ubranie nie leży odpowiednio, zawsze możesz się ze mną skontaktować i umówić się na poprawki. Zwężenie czy skrócenie ubrania zwykle nie stanowi problemu, a ja służę pomocą i odpowiem na wszelkie pytania.
Klient zawsze ma prawo do reklamacji w przypadku niezgodności przedmiotu z umową.